با سلام خدمت دوستان عزیز، تعیین بازار هدف با شناسایی انگیزش گردشگران بـه مقاله بازار خوش آمدید: تعیین بازار هدف با شناسایی انگیزش گردشگران مشاوره تخصصی پایـان نامـه و پروپزال، انجام تمامـی کارهای آماری با نرم افزارهای تخصصی، ترجمـه متون تخصصی انگلیسی و ترکی استانبولی، مشاوره رایگان و ارائه رایگان موضوع بر اساس مقالات ISI و سایر خدمات.... تعیین بازار هدف با شناسایی انگیزش گردشگران جهت ایجاد ارتباط با شماره 09141075159 و یـا آدرس جی مـیل Maaleki.masoud@gmail.com تماس حاصل فرمایید. تعیین بازار هدف با شناسایی انگیزش گردشگران (همـیشـه درون خدمت شما هستیم)

مفاله با موضوع:شناسایی و بررسی عوامل مؤثر بر بازاریـابی گردشگری

چکیده: بازار شکل گرفته درون صنعت گردشگری از مشخصات ویژه و پیچیدهای برخوردار است. به منظور موفقیت درون این بازار، بایستی با نگرشی
سیستماتیک، تمام مؤلفههای لازم به منظور موفقیت را شناسایی نمود. یکی از این مؤلفههای مـهم بازاریـابی است.این پژوهش از نوع توصیفی بوده و
با هدف شناسایی و بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت بازاریـابی گردشگری انجام شده است. درون این راستا جدیدترین پژوهشـهای انجام شده درون این
زمـینـه مورد بررسی قرار گرفته درون نـهایت مدلی از عوامل مژثر بر بازاریـابی گردشگری ارائه شده است. یـافتههای این پژوهش نشان مـیدهدکه
استفاده از ابزارهایی چون رسانـهها و شبکههای اجتماعی، وبسایتها و مـیکروبلاگها، تبلیغات، همکاری و مشارکت سازمانـهای ذینفع و
ارائهی تصویری مناسب از مقصد از مـهم ترین عوامل مؤثر بر موفقیت بازاریـابی گردشگری مـیباشد.

چاپ شده درون کنفرانس ملی رویکردهای نوین درون مدیریتب و کار


اشتراک بگذارید:



فایل هایی کـه پس از پرداخت مـی توانید دانلود کنید

نام فایل حجم فایل gardeshgari_201845_7170.zip 590.4k




[مفاله با موضوع:شناسایی و بررسی عوامل مؤثر بر بازاریـابی ... تعیین بازار هدف با شناسایی انگیزش گردشگران]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Fri, 13 Jul 2018 15:05:00 +0000